Avatar billede bard Nybegynder
07. maj 2005 - 18:35 Der er 2 kommentarer

Søgning af hjemmesider i bestemte geografiske områder.

Jeg er interesseret i at vide, om der findes et forum eller en hjemmeside hvor man kan gå ind og søge efter hjemmesider efter område. Eksempel: Jeg vil gerne vide hvilke firmaer som har hjemmesider i Gilleleje samt deres hjemmeside adresser. Det kunne naturligvis være en hvilken som helst kommune eller et hvilket som helst område. I dag søger man på brancher og så kommer der 5934759437549375 forskellige muligheder op hvilket er uoverskueligt, så det andet ville hjælpe mig meget.

Håber der er en som sidder med et eller flere gode links.

Tak.
Avatar billede jokkejensen Novice
07. maj 2005 - 18:41 #1
brug google...

("hvad du leder efter"  +gilleleje) <- brug den streng, med " og + tegnene, uden parantes.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2005 - 18:42 #2
Jeg vil tro at du kan det meste med google hvis du er god til at bruge de specielle operatore der findes. Du kunne starte med at læse denne artikkel:

http://www.eksperten.dk/artikler/224

Og derefter investere i bogen "Google Hacking for Penetration Testers" der er rigtig god