Avatar billede kivi Nybegynder
02. april 2001 - 18:53 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

win 2000 kontra mellenium

er der nogen som kan sige hvad der er bedst win 2000 eller mellenium.
det er ikke til spil som sådan .

på forthånd tak
kivi
Avatar billede mjule Nybegynder
02. april 2001 - 18:55 #1
2000 UDEN tvivl!
Millenium, fungere VIRKELIG dårligt!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
02. april 2001 - 18:57 #2
Win2K hvis det ikke er til spil - Win98 hvis det er. :o)
Hold dig fra WinME - har næsten kun hørt skidt om det. Win2K er også 17 gange mere stabilt.
Avatar billede htx98i17 Professor
02. april 2001 - 18:58 #3
Jeg opfatter Millenium som en version til \"dummies\"-brugere. Dvs der skal være mere som foregår automatisk i denne version og dermed mere der kan fucke up. Men jeg har ikke selv prøvet det, da jeg bruger win2k uden problemer overhovedet.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2001 - 19:00 #4
Millenium er på vej ud, inden for de næste måneder ugår systemet. ME er kun egent til spil og det lille hjemmekontor. Der er et nyt system på vej, som slår Millenium med flere længder efter min mening. Mellenium har været en døgnflue. Man er meget bedre tjent med windows 98SE.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. april 2001 - 19:01 #5
*suk* den uendelige kamp om hvad der er bedst og dårligst! søg her på eksperten på spørgsmål vedr. win2k, winme og win98 og du vil ikke blive et hak klogere! der er fordele og ulemper ved alle 3 styresystemer! mit bedste råd er: afprøv dem selv og find ud af hvad der falder i din smag! Jeg kører selv med både win2k og winme og synes begge kører fint til mit behov.
Avatar billede parazite Nybegynder
02. april 2001 - 19:01 #6
kharder : Enig! :o) XP bliver sjov.
Avatar billede mjule Nybegynder
02. april 2001 - 19:02 #7
De spurgte, og vi svarer
Avatar billede -onslow- Nybegynder
02. april 2001 - 19:04 #8
Vil bare lige sige at der kommer et WINdOwnS 2002
Avatar billede -onslow- Nybegynder
02. april 2001 - 19:05 #9
Jeg skulle inden for nogle måneder kunne skaffe en beta!!!
Avatar billede mjule Nybegynder
02. april 2001 - 19:05 #10
en dag...langt væk...ude i fremtidedn :o)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
02. april 2001 - 19:06 #11
arrr Ikke sikker Det var en af mine venner der talte om det!!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
02. april 2001 - 19:07 #12
BRUG WIN 98SE
Avatar billede jolleberg Nybegynder
02. april 2001 - 19:10 #13
kimrosgaard>Jeg ved ikke om du har fundet ud af at styre systemer er temlig dyre! Du skriver at han skal teste dem! Du for dem måske billigt eller hvad??

-Jonas
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. april 2001 - 19:19 #14
jolleberg>>nej, slet ikke men jeg ved da, det er muligt at skaffe beta versioner! Win2k findes som forside cdrom på alt om data (sidste år) og desuden skal du ikke bilde mig ind at han ikke kender nogen der kender nogen der har en skive med de forskellige styresystemer på, som han kan låne! (dette er ikke en opfordring men en formodning).
Avatar billede hotpop Novice
02. april 2001 - 20:32 #15
-onslow- Det er nok Windows XP du tænker på ikk? der kommer jo to versioner af...
Avatar billede mjule Nybegynder
02. april 2001 - 21:48 #16
Thanx for the ops :o)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2001 - 23:34 #17
Det er da ikke noget at investere i et system, som er på vej ud af markedet vel!
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 00:05 #18
2 versioner af Fx kan ikke gøre det. Der kommer personlig og en pro og en serverløsning, samt en midlertidig mellemløsning med Fat32 filssytem, da der er lidt prob. med at få brugerne til at slippe dette filsystem.