Avatar billede psteiness Nybegynder
06. maj 2005 - 19:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opstart af filformat

Jeg har et nyt filformat ”.FGFG”.

Og jeg vil have, at første gang programmet startes op, får dette filformat tildelt:
Et ikon og hvilket program, der skal eksekvere filen.
Avatar billede burningice Nybegynder
09. maj 2005 - 11:05 #1
Avatar billede psteiness Nybegynder
11. maj 2005 - 12:56 #2
Jeg skulle nok have formuleret spørgsmålet lidt bedre.
For det er ikke hvordan man gør det rent teoretisk, jeg var i tvivl om, men mere hvordan man koder det i C#.
Det er også derfor jeg har postet spørgsmålet under C#.
Avatar billede psteiness Nybegynder
13. maj 2005 - 14:07 #4
nej
Avatar billede burningice Nybegynder
20. maj 2005 - 13:21 #5
well... det eneste det kræver for at registrere et filformat som ekstension er jo at tilføje de registreringsværdier som er omtalt i den første artikkel jeg linkede til.

Den anden artikkel omhandler hvordna man arbejder med registreringsdatabasen i .Net, og så er det jo bare at bruge funktierne herfra til at gøre hvad den første artikkel skriver man skal gøre.
Avatar billede psteiness Nybegynder
22. juni 2006 - 15:41 #6
Smid et svar.
Avatar billede psteiness Nybegynder
20. oktober 2006 - 08:33 #7
Nu lukker vi denne her