Avatar billede mcbeast Nybegynder
06. maj 2005 - 18:21 Der er 4 kommentarer

Sammenflætning af Domæne og Webhotel?! how?!

Hej Eksperter!

Jeg har et lille (sikkert dumt)spørgsmål om hvordan jeg får min ny lavet internet side op at køre. Det jeg har gjort er at jeg har købt et domæne hos DanDomain og købt et webhotel uden domæne hos Surftown. Nu har jeg så lagt alle mine filer op på surftown hotellet og husket at have index.htm filen med. Da jeg bestilte webhotellet registrede jeg webhotellet til domænet og derfor regnede jeg med at det filerne så vil blive registreret når man gik ind på domænet. Men nej, jeg får kun et grim dandomain reklame når jeg går derind. Jeg kan ikke komme ind på domainet eller logge ind og måske finde en link der skulle guide den til mit webhotel. Hva skal jeg gøre for at forbinde mit domæne med mit webhotel?

På forhånd tak Peter Gade
Avatar billede kenp Novice
06. maj 2005 - 19:39 #1
hvor har du webhotel hos sufttown eller dandomain? hvis du ikke har det det sted hvor du har oploadet filerne så må du jo flytte dit domæne derover.
Avatar billede mcbeast Nybegynder
07. maj 2005 - 15:38 #2
hos surftown, det er dandomain der udbyder domænet. Hvordan flytter man domænet derover?
Avatar billede kenp Novice
07. maj 2005 - 16:05 #3
Det skal du selvgøre hos dk-hostmaster.dk
Avatar billede mcbeast Nybegynder
14. februar 2011 - 18:09 #4
Tak for løsning