Avatar billede staz Nybegynder
02. april 2001 - 17:18 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Et par problemer

Jeg er ved at lave en ansøgning og jeg har lavet en hjemmeside som jeg skal have til og hoppe op i fullscreen som ser sådan her ud: www.pixel-studios.dk/fullscreen.html

Men jeg vil have den til at starte på load i stedet for man skal klikke sig ind. Hvordan skal min html så se ud.

Jeg vil også have den til at starte med et autorun og den hedder autorun.inf og ser sådan her ud:

[autorun]
open = index.html
icon = ditikon.ico

Det virker ikke men er det fordi jeg kører det fra en Cd-RW cd eller skal det være en exe fil.

---- Staz ----
Avatar billede htx98i17 Professor
02. april 2001 - 17:20 #1
du skal have en exe-fil med i din autorun for at du kan få den til at starte op af sig selv...
kontakt mig på icq, så kan jeg sende en samlet løsning til dig (en autorun og exe-fil)
Avatar billede parazite Nybegynder
02. april 2001 - 17:21 #2
Ca. sådan her:

<html>
<head>
<meta http-equiv=\"content-type\" content=\"text/html;charset=iso-8859-1\">
<meta name=\"generator\" content=\"Adobe GoLive 5\">
<title>Welcome to Adobe GoLive 5</title>
<Script language=\"JavaScript\">
<!--
function fullscreen()
{

  nyt = window.open(\"http://www.viewsource.dk\",\"Welcome\", \"fullscreen=yes,status=no,toolbar=no,location=yes,menu=no,resizeable=no scrollbar=no\");
}
// -->
</script>

</head>
<body bgcolor=\"#ffffff\" onLoad=\"java script:fullscreen();\">
</body>
</html>
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2001 - 17:21 #3
Hvorfor vil du dog det, det er ikke særlig pænt, og skide irriterende hvis man lige vil over til noget andet og for at lukke i sidste ende skal man trykke ALT+F4
Avatar billede parazite Nybegynder
02. april 2001 - 17:23 #4
Få lige
nyt = window.open(\"http://www.viewsource.dk\",\"Welcome\",\"fullscreen=yes,status=no,toolbar=no,location=yes,menu=no,resizeable=no scrollbar=no\");
samlet på EM linie. :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
02. april 2001 - 17:24 #5
EN damnit... *Gg*
Avatar billede hobbez Nybegynder
02. april 2001 - 17:25 #6
Støtter lige Spacemaninc - det er hammer irriterende.

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
02. april 2001 - 17:27 #7
Yeah, men hvis det er til en ansøgning på CD, så må folk være beredt på lidt af hvert! :o)
Avatar billede staz Nybegynder
02. april 2001 - 17:30 #8
Jeg ved det er hammerende irreterende, men jeg skal som sagt ikke bruge det til en hjemmeside, men en ansøgning til en grafisk virksomhed i Aalborg og jeg ønsker og få det til og se ud som  et program hvis i forstår. Nu sidder i og tænker, hvorfor bruger han ikke direktor, men jeg har fået ordre om og lave det som en hjemmeside kombineret cd-rom produktion for og teste mine evner.

htx98i17 >> Jeg har desværre ingen ICQ men mail den til mig på staz@ofir.dk
Avatar billede Trez Seniormester
03. april 2001 - 02:21 #9
Du kan hente det du skal bruge til autorun her på denne lille side jeg har lavet:

http://users.cybercity.dk/~dsl37871/

/Trez
Avatar billede htx98i17 Professor
03. april 2001 - 08:05 #10
jeg sendte en autorun til ham igår...
Avatar billede error404 Nybegynder
03. april 2001 - 18:41 #11
Hvorfor pokker vil du dog smide den side over på en cd ???
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 00:03 #12
error404 : Måske fordi han skal bruge den til en ansøgning?
Avatar billede Trez Seniormester
04. april 2001 - 01:22 #13
tror ikke error404 fulgte helt med i timen... *LOL*

/Trez
Avatar billede staz Nybegynder
03. maj 2001 - 07:53 #14
Jeg siger tak...

---- Staz ----