Avatar billede mademan Nybegynder
04. maj 2005 - 22:41 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af side.

Hej..

Jaa.. Ikke så meget at sige.

Jeg vil gerne lige høre jeres meninger om min nye side.

http://kasper.f2g.net/dd/

//Mademan
Avatar billede mademan Nybegynder
04. maj 2005 - 22:42 #1
Glemte lige noget. :D

Der er ikke så meget indhold endnu da jeg lige ville høre om hvad I synes om designet og sådan.
Avatar billede jm0_ Nybegynder
04. maj 2005 - 22:52 #2
En flot side, den er kompatibel med Firefox og MSIE og det er jo kun godt, har ikke tjekket i de andre browsere, og ser at i har fået den godkendt hos w3schools, meget fornuftigt =)

Der er dog en lille hage ved websitet og det er at du måske godt kunne gøre lidt mere ud af at tabellerne ikke går ud over baggrunden, som et godt eksempel i din "POLL:" boks.

- jm0
Avatar billede mademan Nybegynder
04. maj 2005 - 23:08 #3
Jeg er ikke lige helt med i det du skriver.. :D
w3schools? Det er ikke noget jeg har tilmeldt eller noget, skulle jeg mene.
Og det med "POLL:" boksen. Forstår heller ikke det helt. Tabellerne går ud over baggrunden... Den mørkegrønne baggrund?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2005 - 23:49 #4
Meget generende baggrund. Det mørke over og under tekstboksene generer når man læser.
Avatar billede jm0_ Nybegynder
05. maj 2005 - 00:05 #5
mademan: hvad laver denne kode så i din toppen af din side!?

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
Avatar billede mademan Nybegynder
05. maj 2005 - 00:13 #6
John: Du vil ha' en lysere baggrund eller hvad?

jm0: Aaah.. Det er fordi jeg har brugt en "skabelon" (hvor jeg har rettet koden ind til mit behov) og ikke set/fået slettet det der. Må hellere lige få det gjort, og skrevet ham der oprindeligt har lavet det ind i stedet.
Avatar billede jps6kb Novice
05. maj 2005 - 16:29 #7
Jeg synes siden ser godt ud.. dog byder min personlige smag at sige, at jeg synes at der er lidt for skarpe kontraster på 'menu' 'content' 'poster' osv.. men det er en smagssag. Nicely done..

Noget helt andet.. hvilken font har du brugt til dem jeg næsvne lige før ?
Avatar billede webt Nybegynder
05. maj 2005 - 20:42 #8
Ville da lige gøre opmærksom på at doctype ALTID og ALTID bør være i et dokument, så lad da endelig være med at slette den -læs mere på w3.org
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. maj 2005 - 20:51 #9
Lige et sidespring:
Hvordan får man bolden fra modstanderen, når det er en nocontact-sport??? Så kan man jo bare tage bolden og löbe med den (OBS har ikke läst reglerne ordentligt igennem).
Ellers en helt OK side, let at finde rundt, ikke for mange unödvendige ting. Farven er jeg ikke så vild med, men gätter på at det er klubfarverne.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
05. maj 2005 - 20:54 #10
lol

<!-- Original design made by Alexander Kinnunen also known as Fara0^. Webmaster at Tutorialtomb -->
Avatar billede mademan Nybegynder
08. maj 2005 - 17:50 #11
jps6kb: Fonten hedder Visitor og kan downloades her: http://www.dafont.com/en/font.php?file=visitor og tak :D

webt: Nu er den tilbage.

michael stim: Man stopper modstanderen ved at tage et af hans flag af han har i siden. Og ja, grøn og gul er klubbens farver.

hyberpreprocessor: ingen kommentar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2005 - 18:48 #12
hyberpreprocessor: "Må hellere lige få det gjort, og skrevet ham der oprindeligt har lavet det ind i stedet."

tsk tsk - følg lidt med...