Avatar billede bajads Nybegynder
04. maj 2005 - 20:52 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Velkomst billede ændret ?

Jeg har 2 computere i netværk, den ene (A), som er "hoved computeren", som er tilsluttet internettet, har det "normale" velkomst billede med navn og billede til login, mens den anden (b) har fået et lidt "old school" look med en tekstbox hvor brugernavn og pass word skal tastes ind - hver gang, jeg har heller ikke mulighed for at lave "switch user" uden at skulle logge af og så logge på som en anden bruger. Hvor er det gået galt ??
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2005 - 21:03 #1
Er det noget den er begyndt med selv ?

XP log-on: H-klik på din proceslinie, klik på Egenskaber, Faneblad Menuen Start, sæt flueben i Menuen Start -anvend
Avatar billede kenp Novice
04. maj 2005 - 21:06 #2
tror nu nærmere det er her..

start ->kontrolpanel ->brugerkonti ->skift måde hvorpå logger af og på.
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2005 - 21:09 #3
Sorry, mig der "tænker" forkert ;)
Med administarator konto:
Start > kontolpanel >  DB-klik på brugerkonti > vælg " skift måden osv" og læs logon indstillinger, her kan du se hvordan du udfører det.
Avatar billede bajads Nybegynder
04. maj 2005 - 21:18 #4
Det er ikke start menuen, men velkomst billedet/skærmen, der hvor man logger sig ind.
Avatar billede kenp Novice
04. maj 2005 - 21:20 #5
Så kan vi regne ud at du ikke har læst de 2 efterfølgende indlæg.
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2005 - 21:21 #6
Det er også det jeg henviser til kl. 21:09:17  (det første var forkert)
Avatar billede bajads Nybegynder
04. maj 2005 - 21:28 #7
Perfekt, der er point til Haverslev...kom med et svar !!
takker
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2005 - 21:31 #8
Hvis ret skal være ret, så var det kenp der skrev det først.
Avatar billede kenp Novice
04. maj 2005 - 21:36 #9
Skal vi så ikke dele?
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2005 - 21:38 #10
kenp > Ok for mig, men du bestemmer ;o)