Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:25 Der er 23 kommentarer og
4 løsninger

Hvem kan tegne nogle fede figurer?

Jeg skal bruge to figurer, lidt alla South Park og deres enkelthed, dog stadig originalt. Dem der kommer med de fedeste figurer, scorer kassen :)
Enten kan du maile dem på
michael_jensen@hotmail.com
eller du kan skrive en url, her, som svar.
Avatar billede allandk Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:37 #1
Hej Wriggler,

Du har allerede åbenbaret flere gode sider af dig selv  og hvis jeg må have at spå om dit næste sympatiske træk, så gætter jeg på at du giver "getalife" de 100 ponits, hvis bare han kan fortælle dig, hvordan du tegner en streg.

På den måde kan han jo hurtigt komme og ringe.

Det er alligevel smart fundet på.

Fortsat god dag.

ab :)
Avatar billede allandk Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:38 #2
Lidt hjælp til getalife kan jeg også levere: ---------------------------

Send den til wriggler, så er de 100 bananer hjemme.

ab :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:50 #3
er du lidt mobset hva allan.

Jeg giver point til alle der svarer, bare så i ved det :)

Så skriv skriv
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:51 #4
og desuden har getalife fortjent dem på anden vis, gennem email
Avatar billede allandk Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:55 #5
Al respekt for getalife. Sagen er bare, at det er en "offentlig" tjeneste, hvor alle gerne skulle have glæde af de spørgsmål og svar der med tiden dukker op. Så dit e-mail fra getalife hjælper ikke os andre meget, hvis du ikke poster her f.eks.

Og nej, gu er jeg da ej mopset. Det er jo ikke ligefrem 100-lapper du deler ud.

ab :)

Desuden har jeg jo svaret, så hit med de 100 :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 17:48 #6
Allan... hvad laver du egentligt? Altså arbejder du eller hvad??
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 17:52 #7
Hmm, det lader til du er en rimelig stor kanon, med alle de bøger, jeg vil lige sige at din bog om flash 3 var meget god, jeg skulle engang hjælpe en med eksamen, hvor han bl.a. skulle fortælle om flash, der brugte vi bogen :)

Respekt til dig ... og fed hjemmeside, og fed musik, dejlig afslappende
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 17:53 #8
skal jeg hjælpe dig med 4'eren?

Jeg kunne skrive afsnittet om implementering af ASP og andet i Flash 4, og selvfølgelig også alle de andre dele.
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 17:54 #9
og et stort tillykke med Oskar
Avatar billede allandk Nybegynder
28. oktober 1999 - 17:54 #10
Kig selv efter på allan.dk, inden jeg piller skidtet ned...

ab :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 17:59 #11
jeg har skam set det...

Din ven Heinix er syg nok
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. oktober 1999 - 18:09 #12
indtil videre er der ingen der har fortjent points på der her spørgsmål, så svar og dine 100 tingester er dine :)
Avatar billede varz Nybegynder
29. oktober 1999 - 14:28 #13
jeg sender hermed 13 flotte figurer til din hjemmeside
Avatar billede wriggler Nybegynder
29. oktober 1999 - 14:36 #14
Jamen varz dog, du får sku alle pointsne,
kommer du ned idag?
Avatar billede wriggler Nybegynder
01. november 1999 - 23:44 #15
Er der virkelig ikke nogen der vil tjene 100 points :)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
04. november 1999 - 22:04 #16
Jeg er ikke helt styr på southpark. Jeg har set den et par gange, men har du ikke en side hvor jeg kan få lidt inspiration fra? Jeg vil gerne lave nogle til dig, skal de animeres?
Avatar billede wriggler Nybegynder
04. november 1999 - 22:20 #17
jeg er ved at lave en side om SP, kig ind i morgen så har jeg nok uploadet den færdige version.
www.parklife.dk
Avatar billede skjoldby Nybegynder
04. november 1999 - 22:28 #18
Figurerne skal bare være inspireret ikke. Det skal ikke være en kopi vel?
Avatar billede wriggler Nybegynder
05. november 1999 - 14:25 #19
nope, det skal være nogle nyskabende figurer, nogle enkle nogen, lidt alla SP, bare med kæmpe hoveder, og sådan,
Avatar billede Slettet bruger
08. november 1999 - 12:49 #20
Prøv: www.junget.subnet.dk

(Men det er på engelsk)
Avatar billede flmmng Nybegynder
08. november 1999 - 18:29 #21
hej Wriggler
har du fået nogle figurer eller hva
i faldet ej så giv besked så mailer jeg dig et par eksempler.
Ska' de være animerede eller bare standarder du kan udvikle på
?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
08. november 1999 - 18:53 #22
Jeg må desværre skuffe dig wriggler. Jeg får desvære ikke tid alligevel (i hvertfald den næste uges tid). Hvis der ikke er nogen der har lavet nogle til den tid kan det være at jeg kan nå det.
Undskyld

skjoldby
Avatar billede wriggler Nybegynder
08. november 1999 - 22:45 #23
Jeg har stadig ikke fået nogen, og sig endelig hvis i har nogle, de behøver ikke være animerede, men gerne 2 billeder en set fra siden og en forfra, jeg skal nemlig lave en spil serie med dem i hovedrollen... jeg skal selvfølgelig nok skrive jer under credits.

Forresten er www.parklife.dk oppe at køre
Avatar billede flmmng Nybegynder
09. november 1999 - 23:36 #24
Ok wriggler
jeg har lavet 5 forslag - er det den retning du går i??
kig på :
http://home0.inet.tele.dk/grgrsn/park/park.htm

hvis de er noget der mangler så sig til. jeg animerer også... flmmng
Avatar billede flmmng Nybegynder
12. december 1999 - 18:30 #25
HEY WRIGGLER
hvor længe skal dit spørgsmål stå åbent?!
Det er en MÅNED siden jeg lagde et svar og der er sket zip fra din side af!!
Avatar billede wriggler Nybegynder
12. december 1999 - 21:12 #26
I får sku lidt monetos hver, brug nu ikke dem allesammen på en dag ;)
Avatar billede allandk Nybegynder
12. december 1999 - 21:29 #27
Du er en knag ;)

ab :)