Avatar billede gassing Nybegynder
04. maj 2005 - 11:08 Der er 3 kommentarer

Password på delt mappe.

Hej.

Hvordan kan jeg sætte et password på en mappe jeg deler over mit hjemme netværk (via router), sådan at jeg selv kan komme ind i mappen fra en anden computer med mit password, men ingen andre kan.

Det hele foregår i windows xp!

Og kan jeg overhovedet det?

På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2005 - 13:07 #1
ja det kan man godt, det er bare at du deler dit bibiotek, og sætter fil delengs rettigheder til kun at være dig (dit brugernavn) så vil du fra andre maskiner skulle indtaste dit brugernavn og kodeord.
Avatar billede gassing Nybegynder
04. maj 2005 - 14:32 #2
Kan ikke få det til at virke!
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2005 - 15:20 #3
hvad gør eller gør den ikke præcist ? og hvad / hvo9rdan har du sat det op ?