Avatar billede crl Nybegynder
02. april 2001 - 13:28 Der er 4 kommentarer

Ønsker hjælp til CREATIVE GTS grafik kort.....

Da jeg forsøgte, at inst. driverne til mit GTS kort - skete der et eller andet - ihvertfald \"fryser\" skærmen under windows \'98 logoet , så jeg ikke kan komme videre. Dog kan jeg inst. det gamle grafik ígen - og så virker det. Jeg kan selvfølgelig formatere HD. igen - men.... gabbbbbbb!!
Nogle gode råd ville være dejligt :-)
p.s mit bundkort er et MS6119
Avatar billede hellbringer Nybegynder
02. april 2001 - 13:41 #1
Du skal nok kun bruge Creative drivere, hvis du ikke gør det i forvejen. hvis det ikke er problemet kan du prøve forskellige andre drivere, prøv eventuelt også at mærke på dit grafikkort, bliver rammene eller GPU\'en varm, hvis de gør er det sikkert derfor den fryser, så prøv at sitte størrer køler på.
Avatar billede makse Nybegynder
02. april 2001 - 14:34 #2
Se evt. på www.geforcefaq.com
Avatar billede crl Nybegynder
03. maj 2001 - 01:13 #3
Mange tak for dit råd! Jeg forsøgte først med Creative drivere - den gik ikke (dem som fulgte med CDén forståes!! Dernæst prøvede jeg med de nyeste fra Nvidia - de virkede. Så nu køre det perfekt
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 19:20 #4
It is all good!

---TRIVIAL---