Avatar billede ice_man Nybegynder
03. maj 2005 - 10:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med outlook

HEj

Jeg har et problem med min mail.  Jeg modtager hver gang den samme mail to gange. Det er kun en af mine email adresser der er problemer med.
Avatar billede tubber Juniormester
03. maj 2005 - 10:23 #1
Har du  lavet nogle regler ?

Hvis du f.eks. lavet en regl der bliver kørt når alle mails rammer din mailbox så flyttes de til en bestemt mappe, og du har også en regl der siger at sendt til den adresse skal de flyttes til den mappe så kan der forekomme 2 kopier af den.
Der kan være mange kombinationer med regler der giver ovennævnte problem.

Det kan også være når den sender og modtager og den så af en eller anden grund bliver afbrudt mens den chekker mail. Det problem skyldes at når du henter mail henter den mailen ned (kopiere) og når den er nede sletter den, bliver den så afbrudt er mailen der når den connecter igen og så henter den den igen (Det problem havde jeg selv da jeg havde stofanet, men fik aldrig løst det da jeg flyttede et sted hen jeg ikke kunne beholde stofa).......
Avatar billede ice_man Nybegynder
03. maj 2005 - 11:29 #2
Ja jeg har lavet regler.. nu har jeg prøvet at rydde lidt op i dem.
Avatar billede svehan Nybegynder
19. maj 2005 - 12:30 #3
Sidder du på et LAN ?

Hvis ja, kan problemmet være at du har oprettet en konti for hver mail-adr.
Der sker så følgende, din faste mail-adr. vil altid modtage en kopi af dine mails, og mail serveren sender så både mailen med adr. til din faste mail og til din alias adr.
Avatar billede ice_man Nybegynder
18. september 2005 - 08:52 #4
Hej Tubber

Opret lige et svar så du kan få nogle point
Avatar billede ice_man Nybegynder
20. september 2005 - 17:58 #5
Nå dette lukkes