Avatar billede ts5584 Nybegynder
02. maj 2005 - 22:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

at fjerne mellemrum i outlook

Hej
er der nogen der kan hjælpe med at fjerne mellemrummene outlook automatisk laver når man taster telefonnumre ind ?
altså når nummeret er tastet ind kommer det til at se således ud
da dette åbenbart er meget forvirrende for min smartphone som jeg synkroniserer med outlook, kunne det være rart at få nummeret til at se ud som følger
jeg har prøvet at rode lidt med det, og da den gør det automatisk nytter det jo ikke engang noget at taste skittet ind igen.
Avatar billede jkrons Professor
02. maj 2005 - 23:38 #1
Problemet er desværre nok uløseligt.

The masking of phone numbers is determined by your location setting and is
hard coded. You can't turn it off.
Avatar billede jkrons Professor
03. maj 2005 - 00:08 #2
Her er en måde. Men det kræver at du ændtrer i registreringsdatabasen, så du bør tage en back-up af denne først.

Find nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Loca
tions\Location0

Dobbeltklik på Country og slet indholdet af ruden værdidata. Der vil normalt stå 2d, hvis du er i Danmark. Husk det, hvis du skal resette i anden anledning :-)

Nu ved Windows ikke længere, hvad din dialing location er, og da Outlook bruger denne information til at formatere telefonnummeret med, ved den ikke, hvad den skal gøre. Derfor gør den ingenting. Telefonnummeret forbliver altså præcis som du indtaster det.
Avatar billede ts5584 Nybegynder
03. maj 2005 - 11:23 #3
super det virker :)
kan du ikke lige oprette et svar så jeg kan give dig point

mvh
troels
Avatar billede jkrons Professor
03. maj 2005 - 16:11 #4
Kommer her :-)
Avatar billede ts5584 Nybegynder
03. maj 2005 - 17:18 #5
værsgo
Avatar billede jkrons Professor
03. maj 2005 - 18:38 #6
Tak :-)