Avatar billede badmanden Nybegynder
02. maj 2005 - 20:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program mangler jeg?

Når jeg surfer rundt på nettet kommer jeg nogle gange ind på sider hvor der bare er et kryds i hjørnet og jeg kan derefter ikke se mere.
Nogle som ved hvad det kan være?
Et eksempel på en side hvor der bare kommer et kryds frem er:

http://mypyramid.gov/downloads/results/results_2200_18.pdf

Håber i kan hjælpe
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. maj 2005 - 20:39 #1
Avatar billede badmanden Nybegynder
02. maj 2005 - 20:51 #2
Det var desværre ikke det jeg manglede... Andre forslag?
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. maj 2005 - 20:53 #3
Dine sikkerhedsindstillinger er måske for høj.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. maj 2005 - 20:54 #4
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. maj 2005 - 20:56 #5
<badmanden>:
Min kæphest - hvad med at gi' feedback/pointuddelning på dine gamle spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_2=on&spm_creator=badmanden&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. maj 2005 - 20:57 #6
majsmarken har ret.
Avatar billede badmanden Nybegynder
03. maj 2005 - 09:03 #7
Hey. Ja sorry med de åbne spørgsmål. Der var lige et par stykker jeg ikke havde fået accepteret. Jeg havde ellers Acrobatreader, men det er åbenbart ikke den rigtige jeg har fået hentet, for med dit link majsmarken virkede det... Så vil du ikke lige smide et svar.. Tak for hjælpen allesammen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. maj 2005 - 09:23 #8
ping...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. maj 2005 - 10:45 #9
Acrobatreader hører altid til de standard pakker som jeg instalere på XP'er.
Avatar billede badmanden Nybegynder
03. maj 2005 - 10:57 #10
Det plejer jeg også gøre, men der må næsten ha` været et eller andet galt med den version jeg fik hentet...