Avatar billede h7iws Nybegynder
30. april 2005 - 13:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Plugin til Winamp der fortæller hvad man hører ?

Er der nogen der kan hjælpe mig med et plugin til Winamp, det skal bare fortælle hvilken fil der pt. afspilles, men kun hver gang der skiftes sang, denne information skal så gemmes i en fil, fx. fil.txt således at filen kun indeholder musiknummerets sti & navn.

Det er forresten winamp 2.78, men dette har vel ikke det helt store at sige ?

Pfh. Tak, mvh Smily
Avatar billede kristofferb Nybegynder
05. maj 2005 - 22:59 #1
Hvis du skal bruge et: www.google.dk
Hvis du selv vil lave et: Så ved jeg det ikke. :)
Avatar billede h7iws Nybegynder
18. februar 2006 - 21:50 #2
Tja, efter lang tids kiggen rundt på nettet har jeg måttet erkede at det nok var nemmere at lavet et selv ...
Hvis i ønsker koden kan i kontakte mig !