Avatar billede clince Nybegynder
29. april 2005 - 23:45 Der er 10 kommentarer

Ændringere i windows

Hey, er der en der kan hjælpe mig?

Jeg har brug for at ændre farven på "Start" knappen f,eks. til grå, men resten skal forblive sølv ?! hvordan kan jeg gøre det ?
Avatar billede haverslev Novice
29. april 2005 - 23:54 #1
Du kan ikke gøre det, uden at du bruger et program som f.eks Stylexp:
http://www.tgtsoft.com/
Avatar billede clince Nybegynder
30. april 2005 - 00:07 #2
oka takker skriver hvis der er noget
Avatar billede clince Nybegynder
30. april 2005 - 00:14 #3
har problemet jeg kan ikke få lov at ændre farve på start knappen i det program ;(
Avatar billede haverslev Novice
30. april 2005 - 00:18 #4
Det skulle nu kunne lade sig gøre (bruger ikke selv programmet)
prøv at se her ( add new style): http://www.tgtsoft.com/alpha/vs.jpg
Avatar billede clince Nybegynder
30. april 2005 - 00:18 #5
takker
Avatar billede clince Nybegynder
30. april 2005 - 00:19 #6
det skal bare være det helt almindelige windows xp look bare start knappen jeg skal ha lavet om på
Avatar billede haverslev Novice
30. april 2005 - 00:23 #7
Jeg er ikke sikker på, at du kan ændre "start knappen" og IKKE andet ;(
Men der er nok kun at prøve dig frem og se hvad der kan lade sig gøre.
Et ting er sikkert, windows kan ikke.
Avatar billede clince Nybegynder
30. april 2005 - 00:32 #8
ja men tak
Avatar billede nstenberg Nybegynder
08. maj 2005 - 01:15 #9
haverslev > Tjo, du kan nu godt ændre startknappen, så der f.eks. står "halløj" istedet for "start" og fjerne/ændre/erstatte det lille Windows-logo. Men så skal man ind og ændre i explorer.exe-filen - altså programmet der kører den grafiske brugergrænseflade i Windows. Men det er ikke noget problem.

Prøv at se her: http://www.annoyances.org/exec/show/article02-029
Avatar billede haverslev Novice
08. maj 2005 - 12:47 #10
nstenberg > det er kun teksten, der kan ændres.
Det spørgeren vil er at ændre farven, og kun på startknappen.