Avatar billede zooha Nybegynder
29. april 2005 - 10:59 Der er 11 kommentarer

Need Sound driver of "DDR motherboard for AMD® K7 socket A"

I need Sound driver of motherboard. plzz help i tried alot to finde but im not getting the right one so plzzz help me.
Other information of motherboard can see on http://www.ecsusa.com/products/k7s5a.html

Thanks in advance,
zooha
Avatar billede zooha Nybegynder
29. april 2005 - 11:05 #2
let me see if its works but thanks for reply
Avatar billede zooha Nybegynder
29. april 2005 - 11:12 #3
its not wroking ... :( during the installation its said its fild to install the xp driver.
need help :(
Avatar billede articfruit Nybegynder
29. april 2005 - 11:51 #4
download everest from here: http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?categoryid=1&typeid=4&detailid=74&DetailName=Driver&DetailDesc=K7S5A(1.1)&MenuID=0&LanID=0

It will tell you everything about your computer, tell us exactly what it tell about your motherboard...
Avatar billede zooha Nybegynder
29. april 2005 - 13:32 #5
oki its giving me 2 error. 1 is that its saying UpdateDriverForPlugAndPlayDevices "The Name is already in use as ether a service name or a service display name." 2 is SIS 7012 PCI Audio Driver Setup-INstallshield Wizard "Fail to install audio driver for windows XP. Setup will exit."

now what i have to do :(.???
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 13:44 #6
Du har ikke lukket ET eneste af dine åbne spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=zooha&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Var det ikke en ide, at få gjort noget ved dette ? ? ?
Avatar billede zooha Nybegynder
29. april 2005 - 13:48 #7
hvordan skal jeg lukke ???
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 13:53 #8
Avatar billede zooha Nybegynder
29. april 2005 - 14:05 #9
jeg har lukket alle min åbne spørgsmål. Men ikke den som jeg ikke har fået svar og det er den hvor jeg skriver i øjeblik. Håber at nogen kan hjælp mig med det.
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. maj 2005 - 17:51 #10
Hvad om du gikm herind: http://www.ecsusa.com/products/k7s5a.html vælger socker 462, og K7S5A(1.1), og tryk search.

Lidt nede finder du Audio.

Inden du installere denne driver, af-installer lige nuværende driver og genstart. Det kan du gøre i enhedshåndtering.
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. juli 2005 - 12:32 #11
Er du kommet videre ? ?