Avatar billede johnole Nybegynder
28. april 2005 - 23:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

åbne .dll fil?

Hvordan åbner jeg en .dll fil?

Er der ikke et program man kan downloade gratis for at se de filer?
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. april 2005 - 23:54 #1
Hvis du bare vil se hvad der er indeni en .dll fil, så kan du åbne den i et tekstprogram, men det meste er volapyk.

Det er nok ikke dette du tænker på !
Avatar billede badazz Novice
29. april 2005 - 00:07 #2
Hvorfor vil du dog åbne en dll fil?? dem kan man ikke bruge til en skid... dog skal de gerne være der, ellers funker computeren sgu ikke,,,
Avatar billede marduk666 Nybegynder
29. april 2005 - 00:07 #3
Hvis du tænker på ikonerne, så er Axiallis IconWorkshop sikkert noget for dig.

http://axialis.com/iconworkshop/
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 00:12 #4
Jeg ved der findes et program, som kan decompile dem med menuer dialogbokse og sådanne ting, så man kan ændre teksten fra f.eks. engelsk til dansk. Derefter kan man så recompile.

Men det er nok heller ikke dette du tænker på ?
Avatar billede johnole Nybegynder
29. april 2005 - 01:16 #5
Nå, jeg troede bare man skulle åbne nogle af filerne for at bruge dem til noget. Men jeg kan høre jeg bare skal lade det ligge, og at de så ikke skal bruges.

Men tak for hjælpen.
Avatar billede johnole Nybegynder
29. april 2005 - 01:17 #6
Er det gentligt tarveligt af mig ikke at give jer point?

I har jo sådan set hjulpet mig.

Hvad gør jeg/man normalt her?
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 11:38 #7
Du kan læse denne: http://expfaq.1go.dk det står lidt om hvordan systemet virker.

Og velbekomme  ;-)