Avatar billede tomdane Nybegynder
28. april 2005 - 13:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outook duer ikke i Citrix

Hej

Siden windows opdatering mandag d. 25. april har vi ikke kunne bruge Outlook og Internet explorer via Citrix. Men det kører fint lokalt på serveren og via RDP, så det må være Citrix Metaframe XP som har et problem.

Er der andre som er stødt på dette? Citrix Metaframe XP på en Win 2003 Server standard med Outlook 2002 via Officepakke.

Mvh, Thomas
Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
28. april 2005 - 14:14 #1
Hej..
Kører selv Citrix Meteframe NH..
Det virker stadig fint ved mig.
Men prøv eventuelt at opdatere softwaret :)

//Thomas
Avatar billede tomdane Nybegynder
09. maj 2005 - 08:29 #2
Der er åbenbart et problem mellem Citrix metaframe XP og Windows server 2003 standard service pack 1. Det blev løst med en hotfix med et meget langt navn udgivet ultimo april.