Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
28. april 2005 - 08:30 Der er 6 kommentarer

Trådløst Netværk?

Hej.
Har et ondboard WLAN kort i min bærbare computer..
Computer sætter hele tiden hastigheden ned fra 54mbits til 1mbits.
Det er vildt irreterende da jeg ikke får maksimal udbytte af mit internet på denne måde..

Så tænkte på om der var nogen der kendte nogle smarte tricks til at få den til at blive oppe på 54mbits?

Mvh. Thomas T
Avatar billede articfruit Nybegynder
28. april 2005 - 08:39 #1
kunne lyde som et driver problem, har du den nyeste installeret?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. april 2005 - 10:01 #2
Den regulere jo selv hastigheden efter hvor godt signalet er fra Routeren.
Hvilken Router har du?
Avatar billede mnv_dk Praktikant
28. april 2005 - 10:18 #3
Prøv at sætte din router tættere på, og sørg for at der ikke er mure imellem el.l. hvis det også sker her, lyder det som et driver problem, ellers er dit AP ikke kraftigt nok.
Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
28. april 2005 - 13:43 #4
Det er de nyeste drivere.. og det er ikke bare en router - der er "antenner" på vores skole.. Har lokale lige ude foran de to "antenner" og Signalet er hele tiden i top. Nogen andre forslag?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. april 2005 - 15:01 #5
Ja det er skolen der begrænser dig.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. april 2005 - 15:02 #6
installer netstumbler og lad os høre hvad den har at sige om de tilgængelige netværk: http://www.stumbler.net

Direkte link: http://www.stumbler.net/download.php?site=1&filename=NetStumblerInstaller_0_4_0.exe