Avatar billede pokejohn Nybegynder
27. april 2005 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af ny post

Kommer lige et spørgesmål mere... :D

Jeg har brugt denne kode til når der skal oprettes en post, men jeg ville gerne have at man ikke så de andre poster, som man gør i dette tilfælde (selvom man ikke kan rette i dem):

Private Sub knap01_Click() 'tilføjelse af ny rep
DoCmd.OpenForm "fm_rep_rediger"
[Forms]![fm_rep_rediger].AllowEdits = False 'rettelser
[Forms]![fm_rep_rediger].AllowDeletions = False 'slet
End Sub

Jeg ville så gerne have at man kun så blanke felter, hvor man skulle skrive de nye data ind, og gik på jagt efter en kode... Fandt noget med AddNew og noget andet men kunne ikke rigtig få det til at fungere.. Er der ikke en nem måde at gør så man ikke åbner selve formularen med alle posterne, men kun åbner "den sidste blanke post", hvor man kan tilføje en ny?

Håber at det gav mening..
Avatar billede mugs Novice
27. april 2005 - 22:18 #1
DoCmd.OpenForm "fm_rep_rediger", acNormal, "", "", acAdd, acNormal
Avatar billede pokejohn Nybegynder
27. april 2005 - 22:20 #2
Uden eksperten.dk (og ikke mindst brugerne herinde) ville jeg aldrig få lavet mine lektier.. Takker!
Avatar billede mugs Novice
27. april 2005 - 22:22 #3
:o)