Avatar billede drzulu Nybegynder
27. april 2005 - 17:34 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Nec nd-3520a

Hej

Har købt ovenstående dvd brænder.

1) Skal vist have opgraderet firmwaren. Er firmwaren noget producenten udgiver. Har ledt men intet fundet. Hjælp

2) Kan man brænde alm. Cd´er med en DVD brænder?
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. april 2005 - 17:39 #1
Ja og ja
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. april 2005 - 17:43 #2
http://www.nec.se/templates/Page.asp?id=5172
Nu er den på svensk, men skulle väre til at forstå.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. april 2005 - 17:45 #3
http://www.de.nec.de/softwareoverview2.php/id/557

Direkte adresse til firmmwaren (längst nede på siden)
Avatar billede jokkejensen Novice
27. april 2005 - 17:53 #4
Ikke til nec.. der vil jeg ikke anbefale deres firmware... Jeg bruger en anden og kan med min 2500 brænde dual layer, hvilket normalt ikke er muligt...
Avatar billede drzulu Nybegynder
27. april 2005 - 18:04 #5
Er det ikke muligt med NEC´s firmware? Hvilken bruger du jensen?
Hvis jeg skal købe DVD medier er det vel via edbpriser, men priserne er uhørt lave. Noget med at dansk afgifter ikke indgår i prisen? Skal man så betale ekstra? Købte et enkelt medie for 25 kr men på edbpriser står de til 3-4 kr pr stk

Også tak til Michael Stim.
Avatar billede jokkejensen Novice
27. april 2005 - 19:10 #6
http://www.nierle.com/ <- ret billige medier, samt fornuftig forhandler 50stk for 150... værd lidt flere og spar lidt porto..

Kan desværre ikke huske hvilken jeg brugte da jeg opdaterede... Men hvorfor firmware opgradere noget der virker ????
Avatar billede drzulu Nybegynder
27. april 2005 - 19:25 #7
Har opgraderet til version 3.07 tror jeg nok den hedder. Har lige købt den og installeret, men havde læst at en firmware opdatering var nødvendig. Derfor.

En sidste ting. Spiller + og - dvd´er på alle afspillere?
Avatar billede drzulu Nybegynder
27. april 2005 - 19:28 #8
Og er + bedre end -?
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. april 2005 - 19:32 #9
Der er ingen forskel på + og -, det er bare to forskellige producenter der har fremtaget + og -.
De fleste nye klarer både + og -
Avatar billede drzulu Nybegynder
27. april 2005 - 19:33 #10
ok thanks læg et par svar i 2
Avatar billede drzulu Nybegynder
27. april 2005 - 20:05 #11
har bestilt fra siden du gav, men for 100 stk (2kg) er portoen 100 kr. Kunne have fået dem billigere i danske butikker men pyt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. april 2005 - 20:40 #12
Svar ;o)
Avatar billede jokkejensen Novice
27. april 2005 - 22:12 #13
sorry, med handlen :)
Avatar billede drzulu Nybegynder
29. april 2005 - 08:23 #14
det ok men har fået en mail fra dem på fransk, fatter intet:

Nous avons bien recu le montant de votre achat de DKR 362.85 payée par carte de crédit.

Votre commande est en cours de traitement et va être acheminée immédiatement!

Nous vous remercions pour votre commande et espérons bientôt vous retrouver sur www.nierle.com!
Salutations,

Votre Team NIERLE Media !