Avatar billede jiemex Nybegynder
27. april 2005 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Powerbook eller vente på IBook?

Halløj.
Jeg står og brænder for at købe en mac computer. En bærbar en af slagsen. Ved bare ikke hvad jeg skal vælge. Folk siger der snart kommer en ny ibook og om det er værd at vente på?

Hvor lang er batteritiden på den powerbook der er her nu?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. april 2005 - 16:29 #1
http://www.apple.com/dk/powerbook/specs.html

50 Wh litium-ionbatteri (med integrerede spændingsindikatorer) med op til 5 timers driftstid (12"-model) (7)
50 Wh litium-ionbatteri (med integrerede spændingsindikatorer) med op til 4,5 timers driftstid (15"-model) (7)
58 Wh litium-ionbatteri (med integrerede spændingsindikatorer) med op til 4,5 timers driftstid (17"-model) (7)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. april 2005 - 16:31 #2
Hvorfor vente, der kommer altid noget nyt, hurtigere, størrere, man kan jo vente til den da præsten smider jord i hovedet på en.
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. april 2005 - 16:48 #3
Jeg ville personligt nok selv vente hvis jeg vidste den kom inden for nærmeste fremtid, og at jeg ikke stod og skulle bruge bærbaren her og nu.

Det er selvfølgelig rigtigt hvad James siger, men når vi snakker bærbarer fra Apple, er det jo ikke hver måned der udkommer en ny serie nærmere hvert halveår eller hele år. Derfor mener jeg at du måske skulle vente hvis du har muligheden for det.

Prisen på en Powerbook vil højst sandsynlig også falde når den nye serie kommer på markedet.
Avatar billede jiemex Nybegynder
28. april 2005 - 19:19 #4
alle smid nogle svar hvis I vil ha point :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. april 2005 - 19:31 #5
svar