Avatar billede gripen90 Nybegynder
27. april 2005 - 15:10 Der er 2 kommentarer

Logitech MX518 SetPoint problemer

Jeg bruger Setpoint 2.3 softwaren som fulgte med på CDen, det er også den nyeste der er....

Jeg fatter hat af det her !

Bruger setpoint 2.3 og winxp pro sp1.
Avatar billede gripen90 Nybegynder
27. april 2005 - 15:12 #1
Ja og så fik eksperten selvfølgelig ikke problemet med ! (godt nok problemer på sitet)

Problemet !.

Indtil i går virkede alt perfekt indtil at jeg ikke kunne forstå hvor min "dobbeltklik" funktion til musetast 5 ikke virkede ! Så prøvede jeg at sætte den til museknap 6 men der virkede det heller ikke. Så tænkte jeg om knapper var blevet defekte, og testede den i Wolfenstein, men nej der virkede de fint.
Så tilbage til Logitech Setpoint software og gendanne standard indstillinger og definere dobbeltklik funktionen igen, men ak det hjalp heller ikke. Heller ikke engang programskifter funktionen ville virke.
Så tænkte jeg nå så afinstallerer jeg Logitech Setpoint og installerer det igen. Det gjorde jeg så og definerede igen dobbeltklik tasten. Vupti så virker det. Så genstarter jeg PCen for at være sikker på at det virker, og det gør det. Så spiller jeg Enemy Territory i nogle timer og inden jeg lukker PCen tjekker jeg lige om "dobbeltklik" og programskift stadig virker. Det gør det

MEN så skulle fanden da vide at da jeg så starter PCen op igen til eftermiddag så virker de pokkers knapper igen ikke og lige meget hvilken funktion jeg tildeler den virker de ikke. Men jeg kan sagtens ændre hastigheden på markøren og markør spor det virker, men al det der taste-programmering duer slet ikke.

Jeg ved f*ndme ikke hvad der er sket det har ellers virkert siden 2april jeg fik musen og jeg har ikke haft installeret noget. Det eneste jeg kan komme i tanke om var at Xfire for en uge siden blev opdateret fra vers 1.37 til 1.38, men der var ingen problemer i de efterfølgende dage !.

Hvad er der galt ! det kan ikke passe jeg skal geninstallere den driver hvergang jeg skal starte PCen.
Avatar billede gripen90 Nybegynder
27. april 2005 - 18:32 #2
Ingen der kan hjælpe mig ? jeg har nu forsøgt i 3 timer uden held.