Avatar billede endeavor Nybegynder
26. april 2005 - 22:31 Der er 8 kommentarer

Software til at finde adresse på IP

Hej!

Jeg har lige fået lavet mig en hjemmeside og jeg vil høre om det er muligt at finde et program som kan vise mig adressen på de besøgenes    IP adresser. Når jeg siger adresse mener jeg den adresse hvor computeren er. Vej, nummer, by, postnr....

Det er også okay hvis der skal købes licens.

// Endeavor
Avatar billede frewald Nybegynder
26. april 2005 - 22:35 #1
Det findes ikke. Det eneste du kan spore er ip adressen. Den kan spores til en internetudbyder, og også nogengange til en undercentral. Men informationerne om hvem der gemmer sig bag en ipadresse er noget som ISP'erne kun (bør) udlevere hvis de bliver præsenteret for en dommekendelse.
Avatar billede skau Nybegynder
26. april 2005 - 22:36 #2
Nej det kan du ikke - ipaddresserne er ikke "registreret" til en addresse.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2005 - 22:37 #3
mener jeg bestemt ikke er muligt. Håber det egentlig heller ikke... Så vidt jeg ved skal du kontakte internetudbyderen IP adressen kommer fra for at få  det oplyst, og du skal sikkert komme med en ret fantastisk god grund.... lidt privatliv har man vel lov at ha
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. april 2005 - 23:11 #4
du skal komme med mere end en god grund .. du skal have en dommerkendelse.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2005 - 13:09 #5
kunne være ret spændende at vide hvad du vil bruge det til egentlig
Avatar billede frewald Nybegynder
05. maj 2005 - 19:22 #6
tid til at lukke?
Avatar billede frewald Nybegynder
09. maj 2005 - 09:51 #7
Endeavor: Lukker du snart spørgsmålet? Hvis du ikke er tilfreds med de svar du har fået (eks. at du mener at de ikker er korrekte) kan du selv lægge et svar og gi' dig selv point.
Avatar billede frewald Nybegynder
26. juli 2005 - 22:08 #8
3 måneder senere... Lukker du snart?