Avatar billede taub Nybegynder
26. april 2005 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Compiler til DLL i Visual Web Developer?

Hey,

Hvordan compilerer til min kode til en dll i Visual Web Developer?
Jeg kan se at man kan adde en Bin mappe, men så går jeg i stå...
Avatar billede hvideg Nybegynder
27. juni 2005 - 00:56 #1
din kode bør ligge i et dll en mappe som hedder /bin allerede

Hvis du vil ændre projekt type er det når du opretter projektet at du bestemmer, hhv adder et project til din solution.
Avatar billede taub Nybegynder
27. juni 2005 - 20:36 #2
Øh.. Der er ikke nogen /bin som standard i VWD.
Avatar billede taub Nybegynder
27. juni 2005 - 20:37 #3
Anyways, jeg fandt selv løsningen... Der findes en Publish Website funktion... :)