Avatar billede toksvig Praktikant
26. april 2005 - 11:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Det rigtige forum til viden omkring HTPC, o lign?

Jeg har flere gange forsøgt at oprette spm omkring optagelse af tv på pc, o.lign, men det har for det meste været lidt tyndt besvaret, derfor spørger jeg nu om der er nogen der kender et bedre fora til dette emne?

(seneste spm oprettelse ang emnet: http://www.eksperten.dk/spm/611547)
Avatar billede plazm Nybegynder
26. april 2005 - 11:17 #1
www.hifi4all.dk kunne være en mulighed
Avatar billede toksvig Praktikant
27. april 2005 - 21:33 #2
Tak for tippet. Jeg vil prøve at kigge på det... Vender tilbage i weekenden. Hvis der er andre der har tips.. så skriv endelig...
Avatar billede toksvig Praktikant
03. maj 2005 - 10:43 #3
plazm: Kan du ikke smide et svar. Jeg syntes det var en udemærket side... Og siden du er den eneste der har givet et bud, så får du pointene...
Avatar billede daffydk Nybegynder
08. maj 2005 - 23:35 #4
Yep
http://www.multiportalen.dk
Det eneste rigtige sted at finde oplysninger og råd til HTPC
Avatar billede toksvig Praktikant
10. maj 2005 - 14:35 #5
daffydk: Smid et svar.. Du fandt den bedste side... Fa--ns at jeg ikke har fundet den noget før.. ha ha.. Tak for det..
Avatar billede toksvig Praktikant
02. juni 2005 - 13:56 #6
Daffy dk: Jeg lukker dette spm, men du må meget gerne få dine points, men så skal du lige fange mig herninde...