Avatar billede doodoo Novice
25. april 2005 - 15:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fonts fra MAC OS9.2 til OSX

Hey

jeg har nogle skrift typer på en gammel MAC G3 med OS 9.2 som jeg skal have på min iMAC G5
- men når jeg overfører dem til min externe hdd og prøver åbne/installere dem på min imac bliver det til en udkendt fil.

Har prøvet at omdøbe den til *.dfont men FontBook ignorer den bare...

Hvordan installerer jeg disse fonts på min nye maskine?
Avatar billede egonspock Seniormester
25. april 2005 - 22:07 #1
Hvilken type er de?
Avatar billede doodoo Novice
17. maj 2005 - 09:14 #2
Fik fonten jeg skulle bruge fra en anden OSX bruger... ellers tak =)