Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 12:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

skifte strømforsyning?

Jeg har det samme problem som  -> http://eksperten.dk/spm/612397 .  min blæser siger sådan en lyd som om den fyrer rigtigt op efter et par minutter også virker det.. strømforsyningen er også rimlig gammel lol..
jeg burde vel skifte ud til en ny?

det lyder som om lyden kommer fra blæseren til min cpu :S
men det kan jo godt være at det tager tid fordi det er en gammel strømforsyning

jeg ved ikke wtf der er galt :s jeg håber at der er en der  ved hvad det er
Avatar billede tubber Juniormester
25. april 2005 - 12:53 #1
Prøv at rense blæseren på cpu (pil den ud og så trykluft) og se om det hjælper.....
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 12:55 #2
har haft den renset mange gange.. men de er desværre ikke problemet :(
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 12:57 #3
Den er færdig hvis ikke du kan rense den til det bedre
Avatar billede tubber Juniormester
25. april 2005 - 12:57 #4
ok så er der noget andet der får den til at kører trægt nok.....
du kan evt. prøve at sætte den på et andet stik end til CPU køler, ved ikke om det vil afslører noget om psu.

Men du kan også prøve at smører den en smule HUSK ikke for meget smørelse og husk det skal være noget mineralsk ikke strømførende......
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. april 2005 - 13:02 #5
En billig blæser, med plastic lejer, hyler når den bliver slidt og det kan ikke betale sig at smøre den.

Skift blæseren der lamer ud med en my og køb en blæser med kugle lejer.
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 13:12 #6
Men den genstarter er det problemet? =P
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 13:16 #7
Problemet er den PSU ikke levere en stabil strøm.
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 13:20 #8
huset> nice nok troede at jeg skulle til at købe ny com..  fordi jeg har prøvet med to strømforsyninger nu og de var begge lidt gamle.. men kan du evt give et par links til nogle gode PSU'r? hvis du har lyst :D?
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 13:25 #9
lidt en smagssag, og kommer an på hvad den skal trække.

Jeg har selv disse bl.a.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85285

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85236
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 13:28 #10
Takker.. jeg har abit ic7-max3 og intel pen 3.0 GHz
tror du de vil trække dem?
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 13:29 #11
Vil passe super!

Især den Aspire vil jeg fremhæve
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 13:29 #12
Hvad fortrækker du? =P
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 13:30 #13
100 gange tak :P skal du ha
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 13:32 #14
Np
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 13:33 #15
Nu er det  vel sådan at den kan disse i mit kabinet? For den ligner en ordenlig motherfucker
Avatar billede kixdreng Nybegynder
25. april 2005 - 13:33 #16
Sidde lol :d
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 13:41 #17
Det er en ATX og 99 % sikke på du har dette når jeg ved du sidder med MAX 3