Avatar billede coolzone Nybegynder
25. april 2005 - 01:16 Der er 16 kommentarer

Advarsel imod Broadcom Aps

Hej alle.

Hold jer langt væk fra Broadcom Aps AKA Broadcom Bolignet..

Se evt. http://broadcom.homepage.dk

Vi har kun problemer i vores boligforening!
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 10:08 #1
sikke en uddybede begrundelse du kommer med, det er lidt svært at tage seriøst...
Avatar billede coolzone Nybegynder
25. april 2005 - 10:23 #2
Det er ligesom meningen at du skal læse indlæggende på hjemmesiden, men så langt tænkte du vel ikke!?
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 10:33 #3
nej du skrev: læs evt. det ved du godt hvad betyder ikke ? og det ville virke noget bedre hvis du kome med nogle egne erfaringer istedet for at linke til en eller anden side, men siden du har oprettet det i denne gruppe, så må du jo have et spørgsmål, men hvad lyder dette på ?
Avatar billede coolzone Nybegynder
25. april 2005 - 10:34 #4
Tag nu bare og hold din kæft ikke!
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 10:37 #5
jo klart da, og sådan en kommentar der skal da 100% nok få mig til det *LOL*
Avatar billede coolzone Nybegynder
25. april 2005 - 10:41 #6
Som jeg sagde: Hold kæft og smut!
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 10:58 #7
er det den måde du taler til folk på, forstår jeg skam godt de ikke hjælper dig, måske du skulle finde en lidt mere passende tone...
Avatar billede coolzone Nybegynder
25. april 2005 - 11:12 #8
Jeg sagde HOLD KÆFT!
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. april 2005 - 11:14 #9
At i gider *LOL*
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
25. april 2005 - 12:04 #10
Børn...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2005 - 12:52 #11
Mor.... Må jeg lege med de andre børn?
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 14:43 #12
coolzone> hvordan kan du forvente at bolignettet og andre skal være seriøse, når du ikke selv er det?
for det første er du ubehøvlet, hvilket kun vil gøre at ingen gider bruge tid på at hjælpe dig fremover, for det andet viser du tydeligt at man ikke skal regne med hverken afslutning eller point for at hjælpe, se hvor mange gamle spørgsmål du stadig har åbent:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=coolzone&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

så fej foran din egen dør, inden du farer i hovedet på andre!
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. april 2005 - 15:21 #13
Ekspertens regler (punkt nr 2)

Indlæg på Eksperten.dk skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører ikke hjemme på Eksperten.dk - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.
Avatar billede fcs Novice
25. april 2005 - 15:43 #14
Michael_stim har korrekt henvist til reglerne. Derudover hører den tone ikke hjemme her på eksperten. Coolzone er deaktiveret.

Mvh.

FCS/Coadmin
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 15:46 #15
alle tiders, rart at se at der stadig er retfærdighed til :)
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 17:06 #16
FCS takker det var da rart ;)