Avatar billede alaflam Nybegynder
23. april 2005 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

print internetside ud?

Hejsa,

Jeg har lavet en lille faktura system, på siden er der forskellige billeder og tekst, når jeg printer det ud, så får jeg kun tekst printet ud, der hvor der er billeder kommer det bare hvidt jeg har prøvet på forskellige printer, men det samme resultat får jeg.

mvh
Jamal
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
23. april 2005 - 22:30 #1
Er din browser sat til ikke at udskrive billeder ?
Avatar billede da9el Nybegynder
23. april 2005 - 22:58 #2
Kan det have noget med billed typen at gøre?
Avatar billede cskaade Nybegynder
23. april 2005 - 23:19 #3
Er billederne evt. indsat som baggrund? for så skrives de ikke ud
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
24. april 2005 - 08:01 #4
vis billiederne skal printes ud skal de vidst være en ".png" fil for at kunne printes ud
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 08:21 #5
I IE gå op i "funktioner" >> "Internetinstillinger" >> "avanceret" og allernederst vælg "udskriv baggrundsfarver og billeder"
Grunden til baggrunde og billeder ikke skrives ud som standard er at hvis nu fx baggrunden var helt sort...det er en blæk sluger :o)