Avatar billede assassin Juniormester
23. april 2005 - 12:17 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

msi bundkort.

Jeg skal installere Windows XP på en PC med et msi kt6v (ms-702) bundkort, med en Sata harddisk.

Problemet er at når jeg prøver at installere Windows, får jeg besked på at der ikke er nogen harddisk
Avatar billede phoenix2 Nybegynder
23. april 2005 - 12:18 #1
Smør din harddisk med fin salt så glemmer windows XP alt om manglende harddiske og andre finurligheder!
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 12:21 #2
phoenix2??

Flot måde at hjælpe på!

Opretter, du skal installere en driver til din SATA disk. Er der ikke medfulgt, kan du lave en udfra cd'en til bundkortet, eller hente en på producentens hjemmeside.

Du skal så trykke F6 under opstart af xp
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. april 2005 - 12:35 #3
Den ligger som regel på den medfølgende CD til bundkortet, og der er givetvis et program på CD'en, som hedder Makedisk, og når du fyrer det af, så vil den kopiere de nødvendige filer over på en diskette.

Det er denne diskette du giver den, som huset skriver til sidst.
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. april 2005 - 12:44 #4
Jeg kan ikke se, at dit bundkort understøtter SATA diske.

Har du købt en SATA kontroller, eller hvordan har du koblet disken til systemet ? ? ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. april 2005 - 13:00 #6
hedder det ikke KT6V-SR eller KT6V-LSR ? ?
Avatar billede assassin Juniormester
23. april 2005 - 16:13 #7
Følge specifikationen hedder det kt6v og det understøtter Sata ??

Huset og dragonknight, vil i lige smide svar, så kan i få nogle points, da jeres forslag løste problemet, tak for det.
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. april 2005 - 16:38 #8
Jo,da. Og takker  ;-)
Avatar billede assassin Juniormester
25. april 2005 - 09:08 #9
Huset - et svar?
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 16:52 #10
svar og tak
Avatar billede assassin Juniormester
26. april 2005 - 09:25 #11
Tak for hurtig hjælp
Avatar billede huset Praktikant
26. april 2005 - 10:36 #12
np