Avatar billede smoother Nybegynder
23. april 2005 - 01:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

blank side i udskrift

Kære eksperter,

Hver gang jeg udskriver mine regnskaber i Excel kommer der altid en blank side efter den første.

Hvad er det der forårsager dette?

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak

          /Smoother
Avatar billede nielsb Nybegynder
24. april 2005 - 22:53 #1
Prøv at vælge Filer > Sideopsætning.
Under skalering vælger du så 1 side i højden og 1 side i bredden.
Avatar billede b_hansen Novice
25. april 2005 - 08:45 #2
Prøv at lave din visning som Sideskift. Det gør i menupunktet Vis -> Sideskift. Her kan du se den/de rækker der driller. Så kan du vælge enten at skjule dem, eller undersøge, om du har et fast defineret udskriftsområde. Det sidste kan du se i Indsæt-> Navne -> Definer.

Hvis der herinde findes et område, der hedder Udskriftsområde, så se hvor mange rækker og kolonner det tager med. Fjern eventuelle overflødige.
Avatar billede b_hansen Novice
02. maj 2005 - 13:54 #3
Smoother> Er du kommet videre?