Avatar billede jepe Nybegynder
22. april 2005 - 11:29 Der er 1 løsning

MMC-kortlæser forårsager 100% cpu-brug

Hej!

Jeg har for nyligt købt en Asus M6858, og har opdateret den med bios, drivere, windows update osv.

Når jeg sætter mit mmc-kort i kortlæseren i pc'en, så går explorer.exe først op på 99% i et stykke tid, og derefter går 'system' op på 100%. Imens dette sker er pc'en naturligvis umulig at arbejde med, og det står på indtil jeg tager mmc-kortet ud igen...

Nogen idéer til hvad der foregår???

Kortet har siddet i min nokia 6600, så det er formateret fra telefonen (den kører symbianOS).

Jeg kan som sagt ikke komme ind og gøre noget ved kortet. Det dukker godt nok op i 'denne computer' men hvis man forsøger at åbne det låser pc'en med de 100% cpu-brug...

/jepe
Avatar billede jepe Nybegynder
05. maj 2005 - 16:59 #1
lukker...