Avatar billede nielsjm Nybegynder
21. april 2005 - 23:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp jeg kan pluselig ikke downloade

har window xp og pludse kan jeg ikke downloade filer. når jeg forsøger kommer der en fejlmeddelse med at den ikke kan finde serveren nogle gode forslag :-(

niels
Avatar billede phoenix2 Nybegynder
21. april 2005 - 23:58 #1
Du skal smøre vandbaseret lotion på siden af dit kabinet! Så glemmer XP alt om fejlmeddelelser og andre finurligheder!!!!
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. april 2005 - 00:04 #2
Genstart din PC, og genstart evt. din router.
Avatar billede nielsjm Nybegynder
22. april 2005 - 09:33 #3
har jeg prøvet og det virker desvære ikke. jeg får stadig bare en filtranforbox op hvor der står getting file information efter lidt tid for jeg en fejlmeddelse at den ikke kan finde server. syns det er vildt underligt for jeg kan surfe på nettet jeg kan bare ikke downloade
Avatar billede fcs Novice
23. april 2005 - 19:16 #4
Phoenix2 deaktiveret for spam.

FCS/Coadmin
Avatar billede nielsjm Nybegynder
22. juni 2005 - 10:26 #5
lukker