Avatar billede snowcat Nybegynder
21. april 2005 - 22:57 Der er 6 kommentarer

Design til ungdomssite!(200)

Hej eksperter...

Jeg mangler lidt hjælp, jeg og en ven er ved at udvikle en seriøs ungdomsside, hvor unge kan få hjælp omkring deres liv og diverse andre ting. Siden vil blandt andet indholde ting som:

•    Sex - kønssygdomme, historier, incest, overgreb, voldtægt, seksualitet, beskyttelse,

•    Stoffer - afhængighed, eksperimentering, ulovligt, dødeligt, sygdomme, sindssyge, bivirkninger, risiko, historier,

•    Træning - kostskema, hjælp til træningsprogram, steroider, bivirkninger,

•    Forum - offtopic emner, omkring hvad man har brug for, relevante ting under bestemte emner, hjælp fra andre besøgende og brugere.

•    Hjælp - hjælp til hvad som helst. Mulighed for at kontakte redaktionen, for at få hjælp - computer, stoffer, træning, sex,

•    Nyheder - internationale nyheder, sport, computer, informerende nyheder omkring efterspurgte emner,(dog ikke så fremsprængende som de andre emner)

•    Konkurrencer/underholdning - autografer, dvd'er, vhs'er, cd'er, plakater, tøj, sko, billetter,

•    Brevkasse - der kan blive skrevet en mail ind, og det vil blive besvaret, enten kun direkte tilbage, eller både direkte tilbage og i brevkassen som bliver offentliggjort mindst én gang om ugen.

--- Men vi mangler et pænt og stilfuldt design til siden. Vi programmere selv siden, men vores grafiske evner er ikke store nok til at det vil kunne være "flot" nok til sådan et seriøst site.

Vi beder derfor hjælp til et design, som skal være enkelt men samtidigt lidt anderledes, der er frie hænder til at lave et, vi har ikke så mange krav andet end:

Logoet skal indgå navnet: MyYouth.dk - To be young in the 21century...

Og at menuen ikke må være grafisk, dvs. at vi skal selv kunne redigere i den med vores alm. tekst, men der må gerne være en boks til det, eller hvad man nu har lyst til at lave...

Siden skal kunne ses i 800x600 opløsning, og som sagt være enkel og anderledes... Farverne er ligegyldige bare det er stilfuldt..

Vi håber på at en vil hjælpe eftersom vi er meget opsat på dette site, for at hjælpe andre unge, der er 200 point og mere endda til den der hjælper. Reklame for personen vil selvfølgelig komme på siden.

- På Forhånd tak

- TOmmy Larsen.
Avatar billede melfex Nybegynder
22. april 2005 - 00:40 #1
Jeg havde lige den her liggende:
http://1234.users.whitehat.dk/123.JPG
Avatar billede snowcat Nybegynder
22. april 2005 - 13:07 #2
Ja noget i den stil, også med et fedt logo eventuelt?
Avatar billede melfex Nybegynder
22. april 2005 - 13:28 #3
Logoer er ikke mit speciale, men jeg skal prøve når jeg lige får tid
Avatar billede snowcat Nybegynder
22. april 2005 - 13:43 #4
Logoet skal der stå: My-Youth.dk - To be young in the 21century...

Det andet var ikke ledigt så har købt My-Youth.dk
Avatar billede melfex Nybegynder
22. april 2005 - 15:40 #5
Jeg kan ikke lave nogle flotte logoer :oS

Jeg prøvede lige før, og det går simpelthen skidt :o)

Jeg har næsten ingen kreativitet, så hvis du kommer med en masse detaljer til logoet, kan jeg godt :o)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
25. april 2005 - 14:07 #6
Jeg har en idé til at logo som kunne passe til din hjemmeside, men har sku ik tid eller krafter at begynde på at lave det... Dem der vil have min idé skriv en mail og så kan i jo lave den her..
Info AT zeizu.dk