Avatar billede amiedk Nybegynder
21. april 2005 - 15:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis E-shop løsning

Hejsa

Er der ikke en af jer der kender et sted hvor man kan hente et script til at lave sin egen e-løsning ? Har set steder på nettet hvor man kan tilmelde sig gratis, men så er der faste layout osv. Jeg er igang med at udvikle en helt normal html side, hvor der skal indbygges en shop. Der er php og asp på serveren.

Der skulle vel ikke være en der kender en side hvor man kan hente den slags, eller som har noget liggende ??

Forårs hilsner
Malene
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. april 2005 - 15:38 #1
Jeg er ikek helt sikker, men mener da at, www.oscommerce.dk tillader at du bruger dit eget layout..
Avatar billede amiedk Nybegynder
22. april 2005 - 14:00 #3
UPS lige opdatet at der ikke er asp på sitet.. der er kun php :( .. nogen der kender en shopløsning til php man kan hente gratis ??

Mvh
Malene
Avatar billede amiedk Nybegynder
19. marts 2006 - 17:13 #4
..