Avatar billede gamezonen Nybegynder
21. april 2005 - 13:21 Der er 7 kommentarer

PHP hjælp! (hjemmeide)

Hej jeg har lige købt en hjemmeside game-zonen.dk ( virker ikke i nu ) og så har jeg osse lige købt et template ( http://www.templatemonster.com/website-templates/4993.html ) og så er det hvor jeg spør om hjælp til php det skal være en pro og han skal nok får noget for det men det kan vi snakke om til den tid

hvis du ville skal det laves det her og du kan selv se hvordan hjemmesiden ser ud og du skal så bare få det til at passe ind i det

det her skal det være:

User System ( noget hvor man kan gi 20 kr og så bliv super user eller noget )
download System
poll System
forum System kan være phpbb eller noget andet
news System
cheat System
reviews System
Avatar billede olebole Juniormester
21. april 2005 - 17:25 #1
<ole>

"han skal nok får noget for det men det kan vi snakke om til den tid"

Det er jo en komplet portal, du skal have lavet. Taler vi om en professionel koder (og det gør du jo), taler vi jo ikke om noget på undersiden af de 40-50.000 kr.

Vi må jo lige vide, om det mon et beløb, vi kan tale om senere?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
21. april 2005 - 17:32 #2
PS: Ligner koden i den template, du har købt, templatemonster's eget site, er der nu nok ingen professionelle kodere, der har lyst til at rode med den  :)
Avatar billede gamezonen Nybegynder
21. april 2005 - 18:56 #3
50000 kr?

det kan jeg sku får beder
Avatar billede olebole Juniormester
21. april 2005 - 22:14 #4
Hehe ... det kan du jo intet ane om. Men det er da muligt, du kan få det billigere ... bare nok ikke fra en professionel  ;o)

En fuld portal løber der hurtigt 100 timer i, hvis det ikke skal være det rene møg - og er HTML-template'en af samme beskaffenhed som HTML'en på templatemonster's eget site, skal den skrives om, hvis en professionel skal arbejde med den.
100 timer svarer til 40-50.000 for en professionel freelance koder, så deeeeet ....  :)
Avatar billede esbar Nybegynder
26. maj 2005 - 22:42 #5
Jeg vil gerne gøre det for 7-10.000
Avatar billede esbar Nybegynder
26. maj 2005 - 22:43 #6
Men din skrift afsløre at du ikke er særlig gammel, så jeg regner ikke med noget.
Avatar billede gamezonen Nybegynder
29. maj 2005 - 17:42 #7
7-10000 siger du

hvad vil du så lave for dem ?

hele hjemmesiden