Avatar billede husmand Nybegynder
21. april 2005 - 13:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

gammel installation under opstart

Hej,

Jeg har, som jeg forsøgte at skrive i overskriften, et problem under opstart. Jeg har i sin tid haft et ekstra styresystem installeret, men sidenhen fjernet det igen. Problemet er bare at under opstart får jeg stadig valget mellem hvilket OS jeg vil starte op med, på trods af at der kun findes ét på computeren.
Jeg må kunne fjerne denne reference et eller andet sted - spørgsmålet er bare hvor??

Jeg kører win 2k pro

Mvh

Husmand
Avatar billede husmand Nybegynder
21. april 2005 - 13:50 #2
Tak for hjælpen, selvom ingen af metoderne passede 100% på win 2k fandt jeg alligevel ud af at man kunne slå valgmuligheden fra under denne computer -> egenskaber -> avanceret - > start og genoprettelse -> fjern flueben i "vis en liste over..."
Nu virker det fint, omend referencen nok stadig ligger et eller andet sted.
Smid et svar og du skal få...
Avatar billede gratis Nybegynder
21. april 2005 - 17:40 #3
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. april 2005 - 17:47 #4
<gratis> afleverede en W2000 version af samme.. Så vi ka' jo dele ?
Avatar billede husmand Nybegynder
21. april 2005 - 18:19 #5
Lyder som en god idé - tak for hjælpen og værsgo'