Avatar billede rastamand Nybegynder
20. april 2005 - 21:17 Der er 5 kommentarer

Eksporter bruger setup til ny W2K server

Vi har en win2K server som vi bruger udelukkende til terminal server, imidlertid er denne blevet for langsom og vi har købt en anden.. Men hvordan eksportere dette bruger setup til den nye? Jeg har forsøgt fra den gamle via computeradministration->Brugere at eksportere, men der skrives til en tekstfil, som ikke indeholder eks. passwords. Nogen der har erfaringer med at flytte et sådant setup?? - tak for hjælpen

ps: serveren er ikke DC, men standalone server
Avatar billede tubber Juniormester
20. april 2005 - 21:25 #1
Du kan bruge Hyena til det......
Installer den nye server og installer hyena og importer den med den :)
Avatar billede tubber Juniormester
20. april 2005 - 21:26 #2
Avatar billede rastamand Nybegynder
21. april 2005 - 09:15 #3
Skal man ud og købe software til dette? kan det slet ikke gøres i windows?
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2005 - 09:36 #4
Det er gratis så vidt jeg ved
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2005 - 09:38 #5
Nej var det ikke, der er en 30day trial men det er vel også mere end i behøver for at overflytte bruger konti