Avatar billede lum Nybegynder
20. april 2005 - 20:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Chipkort læser kan ikke ses ved Remote Desktop Connection

Jeg har installeret en OMNIKEY CardMan 3121 Chipkortlæser for opkobling til PBS ( efter de er gået væk fra modemopkoblinger ) og der virker opkoblingen fint med fin indikation af, at kortlæser kan ses og chipkort er indsat.
Når jeg så vil arbejde fra en remote PC med opkobling med Windows Xp standard værktøjet "Remote Desktop Connection" kan jeg fint se serverens skrivebord, men nu vises status for chipkortlæseren, som om kortlæseren ikke er installeret.

Er der en ide til hvordan jeg kan se kortlæseren ved brug af RDC ?
Avatar billede lum Nybegynder
08. november 2007 - 10:51 #1
emne lukket
Avatar billede dbmanager Nybegynder
10. september 2008 - 14:38 #2
Fandt du nogensinde en løsning på dette?
Avatar billede lum Nybegynder
10. september 2008 - 23:32 #3
Hejza db

nej det gjorde jeg ikke så nu er jeg gået VPN og bruger det alene på min hjemmestation som den eneste bruger nu.
Tak for interessen men jeg lukker spørgsmålet nu du har mindet mig om det står åben :-)