Avatar billede anuseren Nybegynder
20. april 2005 - 18:02 Der er 2 kommentarer

onboard vga + agp i dual screen setup

jeg har et A7N266-VM som har onboard vga.

jeg har sat et AGP kort i, så jeg på den måde kan få dual screen setup.

men i bios'en kan jeg kun vælge at køre enten omboard vga, eller agp, jeg kan ikke vælge at køre begge dele med f.eks agp som primær.

nogen der har erfaringer med dette?

det burde da være muligt at kunne køre dual screen?
Avatar billede geforce3 Praktikant
20. april 2005 - 18:08 #1
Er nu ret sikker på det er enten eller. Altså enten AGP eller onboard. Hvis du finder dig et PCI grafik kort kan du sagtens køre dual screen.
Hvilket grafikkort har du? For havde jo været smart hvis du havde købt et med VGA og DVI ;)
Avatar billede anuseren Nybegynder
20. april 2005 - 18:10 #2
der er et geforce2mx onboard uden tv-ud

har smidt et gammelt geforce2GTS med tv-out i, så jeg kan bruge boksen til at smide film over på fjerneren...

det virker fint nok med tvtool og smide billedet over når jeg skal se film... det kunne bare være nice hvis den bare viste det som standard.

:o)