Avatar billede imv29 Nybegynder
20. april 2005 - 14:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke skrive @ i outlook2003

ja overskriften siger ved det meste, jeg kan godt skrive æøå, så det er ikke fordi den står til eng. tastatur eller ligende. og jeg kan fint lave @ i alle andre programmer.
nogle der har hørt om det før?
Avatar billede popsy Novice
20. april 2005 - 15:53 #1
Prøver du med Alt Gr + 2?
Ctrl alt + 2 virker nemlig ikke deri.
Avatar billede imv29 Nybegynder
21. april 2005 - 15:09 #2
ja det har du ret i, kan jeg se. men det giver da ikke meget mening at man i netop et mailprogram, har disablet en af de to måder man kan skrive @.
er der en logisk forklaring?
Avatar billede imv29 Nybegynder
21. april 2005 - 15:10 #3
iøvrigt, popsy, smid et svar hvis du vil have points
Avatar billede popsy Novice
21. april 2005 - 21:29 #4
jamen det gør jeg så :) Og nej, det giver ikke mening. Min hånd er også programmeret til den tastegenvej der ikke virker, og det giver da nogle ærgelser :)