Avatar billede pappablue Nybegynder
20. april 2005 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke kode

Hej

Spørger måske dumt, men hvad er det lige for en kode jeg skal have for at kunne oprette valutakurser?
Avatar billede pappablue Nybegynder
20. april 2005 - 14:53 #1
altså i C5 ver. 1.6 til 3.0
Avatar billede jeki Nybegynder
20. april 2005 - 15:02 #2
Den hedder bare Valutastyring og koster 3150,- + moms.
Avatar billede pappablue Nybegynder
26. april 2005 - 14:27 #3
hvorfor er det så lige at der i C5 prislisten under finansmodulet står at man for sine kr. 1.575,00 bl.a. får
Blandet valuta pr. finanskonto
og
Automatisk kursregulering pr. en valgfri dato
Jeg kan ikke se at der nogen steder står at man skal lægge yderligere kr. 3.150,00 for at få disse to punkter med.
Avatar billede jeki Nybegynder
26. april 2005 - 14:33 #4
Det er ting du får ekstra, når du køber fuld adgang til Finans. Altså ved valuta alene kan du ikke disse ting - det er først når du køber fuld adgang til Finans.
Avatar billede pappablue Nybegynder
28. april 2005 - 11:53 #5
Måske er det bare mig der ikke forstår Microsoftsk, men sådan som jeg læser prislisten/beskrivelsen, forventer jeg altså at kunne have blandet valuta og automatisk kursregulering, når jeg køber en C5 light og opgradere den med det fulde finansmodul.

Har du en henvisning til et sted hvor der sort på hvidt står at disse 2 ting kun er muligt hvis man samtidig har valutastyringskode?