Avatar billede spejder_leon Nybegynder
20. april 2005 - 11:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Redigering af script

Hvordan kommer man 'om bag ved' filemaker og får lov til at rette et afregningsprincip ?

Vi har et ydelses kartotek, og forskellige afregningsprincipper. Hvis man gerne vil rette i et sådan princip hvordan gøres det?
Avatar billede macintosse Nybegynder
20. april 2005 - 11:55 #1
Vælg i File menuen, Define Fields
Find det felt du vil rette i.
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
20. april 2005 - 12:01 #2
så kommer jeg ind i en dialog boks hvor jeg kan vælge bl.a. Options. Men jeg vil gerne redigere i det skript som jeg kan vælge i feltet-
Avatar billede macintosse Nybegynder
20. april 2005 - 12:07 #3
Du skal redigerer i det under Options. find det script du vil rette og klik på Options.
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
20. april 2005 - 14:00 #4
men det er ikke muligt at vælge det script jeg vil, kun det felt hvori jeg kan vælge scriptet
Avatar billede macintosse Nybegynder
20. april 2005 - 14:17 #5
Har du noget under menuen scripts i Scriptmaker ???
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
20. april 2005 - 22:04 #6
Ikke ved det navn scriptet har. - der er en del, men ikke det skriptnavn som skal rettes
Avatar billede macintosse Nybegynder
21. april 2005 - 07:57 #7
OK, så må jeg nok melde pas
Avatar billede iamamonster Nybegynder
30. maj 2005 - 14:54 #8
Kan det ikke tænkes at det script du væler i feltet har et andet "fysiskt" navn som altså så burde findes i Script menuen?
Avatar billede finn-l Nybegynder
24. juni 2005 - 04:53 #9
Det lyder ikke som et script når det er et afregningspricip i har, men mere som et kalkulationsfelt hvilket du finder i "Define fields" som macintosse nævnte!
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
22. maj 2006 - 13:49 #10
lukker spørgsmålet, skriv et svar så får i point.
Avatar billede macintosse Nybegynder
22. maj 2006 - 21:07 #11
fandt du en løsning???
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
22. maj 2006 - 22:20 #12
Næ, vi udfasede filemaker.
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
04. august 2006 - 09:31 #13
lukker