Avatar billede muvo Nybegynder
19. april 2005 - 21:16 Der er 4 kommentarer

Commando ting virker ikke..

Hej
Undskyld for den lidt dårlige title, kunne ikke lige finder på noget.
Men det er sådan at når jeg starter Cmd så virke det normalt lige indtil jeg indtase en komando fx når jeg skriver ipconfig siger den bare at: Ipconfig blev ikke genkendt som en intern eller externe bat fil.. hvad kan jeg gøre for at det kan virke best?
Andet spørgsmål:
Hvilket gratis linux styresystem er best til nybegyndere?
På forhåndt tak
Jonas
Avatar billede articfruit Nybegynder
19. april 2005 - 21:27 #1
højreklik på denne computer, vælg egenskaber, fanebladet avanceret, miljøvariabler, under systemvariabler hvad står der under path variablen?
Avatar billede muvo Nybegynder
19. april 2005 - 21:34 #2
det ene sted står det:
%SYSTEMROOT%\SYSTEM32;%SYSTEMROOT%;%SYSTEMROOT%\SYSTEM32\WBEM;C:\PROGRAMMER\ATI TECHNOLOGIES\ATI CONTROL PANEL;C:\WINDOWS\SYSTEM32\WSG32\

det andet:
,·qt
Avatar billede articfruit Nybegynder
19. april 2005 - 21:48 #3
hov, mig bekendt skal der kun være en...!? Prøv lige at slette den der står ,·qt ved...
Avatar billede gammelhat Nybegynder
19. april 2005 - 21:51 #4
Lyder som et spørgsmål der har været oppe før. Slet path variablen og opret den igen med samme indhold