Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
19. april 2005 - 10:59 Der er 1 løsning

Er dette arbejdsgrundlag for en hjemmeside/intranet portal godt ?

Hej

Som afsluttede teknologiprodukt på HTX (Teknologi B)
har jeg valgt at lave en slags intranets portal for eleverne.

Vi har i forvejen et offenligt net, men det behandler ikke infomationerne elever->elever og elever->lærer/ledelse.
Derfor ideen til produktet.

Jeg skal opstille et arbejdsgrundlag, og til dette har jeg valgt at lave dette use-case diagram (inspireret af UML)

http://thedeathart.dk/upload/arbejdsgrundlag.gif

Er der nogen som vil give en vudering af om, i selv ud fra diagrammet ville kunne bygge siden hvis i havde det fornødne viden ?
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
28. april 2005 - 14:57 #1
lukker