Avatar billede jesman Nybegynder
19. april 2005 - 02:44 Der er 2 kommentarer

tekstsøgning i (alle) dokumenter fra stifinder

På en Windows 2003 Standard server er det ikke muligt at få et pålideligt resultat, hvis man i stifinder højreklikker på en mappe, og vælger "Search..." i context-menuen.

Meningen her er, at man nu får mulighed for at indtaste en evt. filmaske, fx. *.asp og nedenfor en søgetekst fx. "SET rs = db.Execute(strSQL)", som man altså søger efter i sine *.asp filer.

Hvordan kan man få windows 2003 Server til at søge igennem ALLE filer - også evt. binære??

Det er svært at undvære denne basale funktion, som har virket perfekt i Win95, Win98, WinNT, Win2000 !!
Avatar billede ranglen Nybegynder
19. april 2005 - 08:19 #1
Åbn indexing service (kør>ciadv.msc)

action > properties > index files with unknown extensions
Avatar billede jesman Nybegynder
20. april 2005 - 09:15 #2
Jeg har allerede startet indexing service på alle harddiske i maskinen, og lige fedt hjælper det.

Jeg har også prøvet at sætte PersistentHandler undernøglen til .asp-filer i HKEY_CLASSES_ROOT identisk med den, der er angivet ved .txt-filer ... Det duer heller ikke !!