Avatar billede warren27 Nybegynder
19. april 2005 - 01:08 Der er 3 kommentarer

snyde program til yahoo pool

Hejsa jeg faldt over denne hjmmeside http://www.yahoopoolhack.com - og jeg har da også prøvet programmet, og det virkede helt perfekt. Men er der nogen der kan svare mig på hvordan det kan lade sig gøre at lave sådanne programmer, fordi jeg forstår ikke rigtigt hvordan jeg lige pludselig for kontrol over spillet på den måde.

Jeg er lidt nervøs, for jeg spiller også lidt poker på nettet nu, og jeg frygter da at det sidder en eller anden computergeni derude og stjæler mine penge.
Avatar billede AnyFellow Mester
19. april 2005 - 10:18 #1
Sådan rent praktisk, gør den ikke andet end du selv kan. Den sigter for dig.

Der er mange der spiller poker der bruger noget lignende.
Du kan få et skema, der fortæller dig præcis hvordan du skal spille, ud fra hvilke kort du har. De gode poker-spillere kan spiller efter skemaet on-the-fly, altså ud fra hukommelsen.

Skal du kunne snyde i online-poker, skal du hacke dig ind på serveren. Forskellen i forhold til pool, er at for at kunne snyde i poker, skal du enten kunne se modspillernes kort, eller vælge hvilke kort der skal vendes.
Avatar billede warren27 Nybegynder
07. maj 2005 - 15:55 #2
Kan du ikke smide et svar, ellers kan jeg ikke give dig point...
Avatar billede AnyFellow Mester
19. april 2006 - 16:17 #3
Svar