Avatar billede albot Nybegynder
17. april 2005 - 23:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ftp-mysterium. Kan udelukkende uploade små filer fra 3 af 4 pc'er

Siden torsdag den 14. april kan jeg pludselig kun uploade filer af en størrelse på op til 1KB via ftp - har forsøgt at uploade til 3 forskellige udbydere. Er filerne større, får jeg timeout og der bliver oprettet en fil på 0KB på ftp-serveren. På en af computerne i husstanden fungerer alt som det skal - dog først efter en periode på 1 dag, hvor det heller ikke virkede på denne (jeg ændrede ikke på noget i det tidsrum udover at jeg forsøgte at koble på via analogt modem - herefter virkede det!!). Kan problemet være relateret til min linksys router WRTG54g?
Avatar billede slash_underscore Nybegynder
18. april 2005 - 00:42 #1
Foretag følgende debugging:

Er computerne connected trådløst? - Prøv trådet.

Virker dette ikke, så prøv at nulstille din router (Prøv evt. med en anden!)

Hvordan virker nettet ellers? overførsel computerne imellem? - Surfing på nettet?
Avatar billede albot Nybegynder
18. april 2005 - 12:37 #2
jeg havde ikke rigtigt lyst til at nulstille routeren på grund af alle indstillingerne. Men nu har jeg gjort det - og det virker! Tak for det.