Avatar billede mads-lee Nybegynder
17. april 2005 - 21:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med add / remove

Hej har et problem med min tilføj / fjern programmer i kontrol panelet. når jeg klikker så er der ingen programmer jeg kan fjerne, og har lige installeret norton antivirus som jeg gerne vil have fjernet og det kan jeg kun via den ?

hvad kan problemmet være!
Avatar billede mads-lee Nybegynder
17. april 2005 - 21:32 #2
ja okai... men ville også gerne have noget omkrign problemmet med mit OS da den der slet ikke er nogen programmer man kan fjernw
Avatar billede ferdinand.k Mester
17. april 2005 - 21:38 #3
Søg efter og fjern alle vira og spyware. Begge kan gå ind og ødelægge oversigten, så du ikke har mulighed for at ændre på opstillingen af maskinen. Jeg har selv lige været ude for noget ligenende!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. april 2005 - 01:29 #4
Prøv lige at gå nedad i listen. Jeg har oplevet at en enkelt entry fyklte enormt meget, hvorved der skulle scrolles meget langt ned for at se de rigtige programmer.
Avatar billede jhertel Nybegynder
18. april 2005 - 09:40 #5
Ellers prøv MyUninstaller, http://www.nirsoft.net/utils/myuninst.html, som er et fremragende og gratis alternativ til "Tilføj/fjern programmer". Det er langt hurtigere, og man kan meget mere med det, fx sortere efter al information, fx efter installationstidspunkt. Jeg er helt vild med det.

Måske det kan læse information, som Tilføj/Fjern programmer ikke kan.
Avatar billede jhertel Nybegynder
18. april 2005 - 09:48 #6